[blog number_posts=”” offset=”” cat_slug=”” exclude_cats=”” title=”yes” title_link=”yes” thumbnail=”yes” excerpt=”yes” excerpt_length=”35″ meta_all=”yes” meta_author=”yes” meta_categories=”yes” meta_comments=”yes” meta_date=”yes” meta_link=”yes” meta_tags=”yes” paging=”yes” scrolling=”pagination” strip_html=”yes” blog_grid_columns=”3″ blog_grid_column_spacing=”40″ layout=”large” class=”” id=””][/blog][fusion_text]Dagen for afholdelse af Stafet for Livet i Sorø, nærmer sig med hastige skridt.
Vi er taknemmelige over, at vores hold har vokset sig større i år. Vi er, lige nu, 93 personer på holdet.
Tak for det !!
Mange firmaer har vist os deres velvilje og været gavmilde og vi er i skrivende stund oppe på 13 sponsorer.
Tag et kig på vores hjemmeside så I kan se, hvilke firmaer der støtter os.
http://www.ViKenderAlleEn.dk
Stafetten starter officielt kl 14 på lørdag og slutter kl 13 på søndag.
Vi kan desværre først få adgang til pladsen lørdag formiddag og derfor vil vi meget gerne bede om nogle
hjælpende hænder lørdag kl. 10.30 til opsætning af telte.
Belært af erfaring fra sidste år ved vi, at vi også kan bruge lidt hjælp søndag kl 13 til nedtagning af telte og oprydning på pladsen.
Når I kommer til pladsen ( Grønningen, Ringstedvej 20-22 ) i weekenden kan I finde os ved at kigge efter 2 Dannebrog flag samt vores banner med holdnavnet på.
Når I kommer, skal I finde Lone, som vil registrere jer og udlevere jeres t-Shirt.
Der vil forefindes kaffe, the, sodavand og vand på vores område.
Sodavand og vand er, i vores område, af mærket San Pellegrino og bliver denne weekend solgt til minimum 10 kr pr. enhed.
Kaffe og the er i realiteten gratis, men da vi jo samler penge ind til Kræftens Bekæmpelse, vil vi sætte stor pris på, at
man donerer lidt til “kaffe-kassen”.
I år er der nogle venlige sjæle, der har lovet at komme med lidt æbler, pærer og blommer, som er til fri afbenyttelse.
Kl. 17.30 og kl. 21.30 vil man kunne få pizzaer leveret. 1/2 pizza koster 20 kr og skal bestilles hos Lone
senest kl. 16.30 og kl. 20.30.
Kl 17 er der en særlig børnerunde for tilmeldte børn.
De af jer, som vil gå en runde eller flere i de sene aften og nattetimer, vil muligvis kunne
registrere duften af grillpølser fra et af vores telte. Disse lækre pølser gives til “nat holdet” og doneres af flere venlige sjæle.
Vi arbejder netop nu på, at få morgenmad til de morgenfriske. Hvorvidt det lykkes ved vi lørdag.
I et af teltene vil I kunne finde time planer. I må meget gerne skrive jer på listen i det omfang I kan.
Vi skal have mindst en deltager på banen hele tiden og derfor er en smule planlægning nødvendig.
Det vil altså sige, at hvis et felt står tomt og du mener, at du gerne vil gå i det pågældende tidsrum, skriver du dig på.
Man kan sagtens være 4 personer om at dele en time, og man må også gerne være 20 på banen på en gang.
Det officielle holdfoto tages lørdag kl. 16.15
Vi håber, at I er mange som gider at lægge vejen forbi vores telt kl. 16.15 (og selvfølgelig iført hold-blusen).
Og nu til det allerbedste: Vi har ikke mindre end 3 rundesponsorer i år.
Hver gået / løbet / handicap scooter kørt / kravlet omgang giver 13,50 kr i kassen.
Sidste år gik vores hold ca 1100 omgange. Mon ikke vi kan slå det i år?😉
HUSK AT REGISTRERE DINE OMGANGE!
Medbring godt vejr …. Og medbring også gerne mønter til betaling af drikkevarer og pizza.
Desværre er det ikke alle deltagere vi har mail adresse på, så I må meget gerne videregive informationerne til jeres bekendte på holdet.
På den måde kan vi sikre os, at informationen når ud til så mange som muligt.
Vi glæder os til en forrygende weekend og til at se jer alle.
Mange hilsner fra
Henrik og Lone[/fusion_text]